pętla
































z okazji tego, że wystawa właśnie zjeżdża do zajezdni
a w tygodniu idę ją zdrapać
kto był to widział na żywo, tu wersja komputerowa
dla wszystkich którym nie było po drodze

Koniec trasy. Miejsce, do którego dociera niewiele osób. Nikomu nie jest po drodze, to tylko skrawek powierzchni, gdzie prowadzący pojazd zmienia tablice i chwilę odpoczywa. Seria portretów pracowników komunikacji miejskiej mojego miasta, wraz z ich wozami, jako szkic nazywała się 'Ostatni stachanowiec'. Może stary tytuł lepiej oddaje to, co miałem do powiedzenia? Żadni superbohaterowie, zwyczajni ludzie w zwyczajnych miejscach wykonujący ciężką pracę. Pętla jest miejscem, gdzie mogą znaleźć chociaż to pół minuty na zdjęcie.

ps: dzięki wszystkim którzy pomagali, zwłaszcza osobie o niezwykłej cierpliwości, za nią właśnie

4 komentarze:

Artur pisze...

Warszawa nie widziała, warszawa docenia.

blankelo pisze...

dobrze że mogę to teraz obejrzeć przynajmniej w formie elektronicznej wszystko razem.no i jeszcze raz gratulacje starzec bo dałeś radę

Anonimowy pisze...

Jest świetne. Żałuję że nie mogłem zobaczyć na żywo, ale cieszę się, że pokazałeś wersję cyfrową. Dziękuję!

Tekla pisze...

Bardzo bardzo podoba mi si ten projekt. Zajezdnia na Sępolnie szczególnie jest mi bliska i milo zobaczyć ja będąc te pareset km od Wrocka.
No i pees: uwielbiam bloga