ta-dam


projekt, o którym informacje pojawiają się tu od dwóch miesięcy, dalej powstaje.
stwierdziłem, że chociaż nie chcę pokazywać go w całości ogólnodostępnie w internecie, a jest jeszcze za wcześnie nawet na pokazywanie chociaż fragmentów, napiszę o nim co nieco.
'fridom' jest dokumentem o ruchu skłoterskim we wrocławiu w latach 1986-teraz. zebrałem w miarę spójną i kompletną historię skłotowanych miejsc, mieszkań, baraków, kamienic i domów, docieram do mieszkańców większości z nich, robię zdjęcia, słucham.
na dzisiaj mam zrobione trochę mniej niż połowę, ale powinno być z górki teraz.
dla niewtajemniczonych w pojęcie squattingu, o ile tacy tu zbłądzą tutaj info.
a zdjęcie wyżej, ściana będącego na granicy istnienia squatu na Kromera. jeżeli z tego dokumentu wyjdzie coś więcej, to będzie okładką. a jeżeli wyjdzie jeszcze więcej, na wrocławiu się nie skończy.

2 komentarze:

Wojtek Sienkiewicz pisze...

rób rób.

3 pisze...

akurat nie, ja posiadam LTL3.
więc pewnie to nie byłem ja. lub może ja, ale pomyliły Ci się aparatki.
ps. a gdzie mnie widziałeś? hmmm