kreativ


kreativ blogger idzie przez blogi jak burza.
ja dostałem nominacje od Ela (http://whichdayisyourfavourite.blogspot.com/) i przed chwilą zauważyłem, że od Karoliny też (www.la-ban.blogspot.com). pod spodem mała lista blogów, od których się uzależniłem i się tego nie wstydzę.

Agata Pawłowska - www.owczarna.blogspot.com - sorry, nie moge inaczej, zyje pod pantoflem (;
jak glupio by to nie zabrzmialo - ciekawie jest obserwować spojrzenie na świat kogoś kogo w sumie zmusiło się do fotografowania

Olek Lubeńczuk - www.jestesnawidoku.blogspot.com bo sie jaramy tym samym i biedak nie jest z OPTu wiec ma cieżki start

Michał Pod Pseudonimem - http://gute-reise-swieczka.blogspot.com/ bo nie opuszcze sobie obserwowania co zrobi jak go nominuje, oraz dlatego ze najlepsze swoje zdjecia kisi na dysku

Filip Zawada - http://www.filipitoito.com/ bo jak slysze ze w opecie sie dorabia sztuke do pustej sciany, to w duchu mysle - jak ktos ma cos do powiedzenia tą scianą to czemu nie?

Karolina Zajączkowska - http://la-ban.blogspot.com/ bo chociaż jesteśmy z prawie tego samego pokolenia, jestem dla niej dzieciaczkiem i nie mogla uwierzyć, że mam na nazwisko starzec, a jej zdjecia ogladam tak jak film przyrodniczy

Martin Gorczakowski - http://gorczakowski.blogspot.com/ bo olewa moje pelne podniecenia komentarze, i kiedy zobaczylem jego zdjecia po raz pierwszy, stwierdzilem, ze sa az za nudne, a teraz mnie nie nudza juz

Wojtek Sienkiewicz - http://www.obrazowyterroryzm.blogspot.com/ bo dal mi duzo do myslenia nad tym co teraz robię, i dlatego ze nigdy sie pewnie nie dowie o istnieniu takiego żuczka jak ja

Maciek Drobina - http://whichdayisyourfavourite.blogspot.com/ za trzeci semestr opetu, gdzie byliśmy w dwójkę

Rafał Milach - http://rafalmilach.blogspot.com/ za to, ze jak ogladam jego nowe zdjecia, mysle o tym ze robi to w tym samym momencie ze sto osob

zasady zna już chyba każdy, jak nie, to ja nie bede cytowal bo mam wiecej niż 7 osob nominowanych i ktoś bedzie sie przypieprzal pewnie (;






4 komentarze:

karolka pisze...

http://smilewithsunshine.blogspot.com/2009/04/90-ancuszkowo.html

karolka pisze...

ps. Pawle na trzecim semestrze byliśmy w trójkę :)

gorczakowski pisze...

no to nie tak, ze zlewam - sledze bloga twojego, wiec sie nie stresuj :) pozdro

Lokalny Artysta pisze...

z Ciebie taki żuczek ja ze mnie słoń. wszystkiego dobrego:>